Основните продукти в потребителската кошница - игри на добра воля

"Ние трябва да дадем своя дял към потребителската култура, защото потребителската култура е половината от пазара. Ако действаме така, че всичко е лошо, паракселанс, няма как да стане. Сравняват се цени на зеленчуци от лятото със цени на зеленчуци от сега, което не е коректно", заяви пред БНТ Владимир Иванов - председател на Държавната комисия по стокови борси и тържища.


"Мярката не показва равнища, не е мярка за борба с инфлацията, а е мярка да достави определена кошница на възможно най-ниски цени, формирани по пазарен начин", каза Владимир Иванов.

"Борбата с инфлацията може да се води със структурни мерки в дългосрочен аспект. Мярката има за цел репутационният риск да усили конкурентното равнище и на добра воля да се достави продукт, пак казвам, формиран на свободно пазарно пазарно взаимодейстие на възможно най-ниска пазарна цена", посочи председателят на Държавната комисия по стокови борси и тържища.